Geen rij voor de kassa? Hoe dan?
Geplaatst op maandag 22 maart 2021✔ Jouw activiteiten zijn online boekbaar
✔ De klant krijgt een automatische bevestiging na boeking
✔ Jouw bootjes liggen netjes aan de kade of je fietsen staan 's ochtends al klaar
✔ Je personeel staat te trappelen om vandaag gasten te verwelkomen
We zien het helemaal voor ons, want jij bent vandaag of straks als het weer kan, klaar om gasten te ontvangen!
Er is alleen nog één nadeel: de computer waar LeisureKing op draait, staat altijd op dezelfde balie. En dat is best onhandig, want jouw boten liggen 20 meter verderop aan de kade. Jij bent dus continu heen en weer aan het lopen, tussen de computer om reserveringen in te checken, en de boot om die mee te geven aan je gast. Daarnaast zou het wel erg makkelijk zijn als je met meerdere collega's gasten kunt inchecken.
Of wat te denken van je klimpark of attractie, waar bij de ingang steeds een rij ontstaat met gasten die staan te trappelen van ongeduld om naar binnen te mogen. Wat zou het handig zijn als je je klanten niet meer hoeft op te zoeken in een overzicht, maar gewoon een code kunt scannen waarmee je direct de reservering voor je hebt en de klant kan doorlopen.
Om deze processen te optimaliseren hebben wij een nieuwe Front Desk Kassa-omgeving voor op jouw eigen mobiele telefoon ontwikkeld! Je klant meldt zich, waar jij je ook bevindt. Je scant de QR-code die de klant heeft ontvangen en ziet direct wat de klant heeft gereserveerd en welk tijdslot daarbij hoort. Een simpele en eenvoudige gebruikersomgeving, puur en alleen voor jouw medewerkers. Er zit geen limiet op het aantal mobiele telefoons dat je kunt inzetten. Dat is service!
Ben jij benieuwd naar deze nieuwe omgeving? Laat het ons weten, dan plannen we een moment in om het geheel vrijblijvend aan je te laten zien en toe te lichten.